عاشق تر از عشق

هر چی دلم میخواد

واقعا دوستت دارم گرچه شاید گاهی چنین به نظر نمیرسد

گاه شاید چنین به نظر رسدکه عاشق تو نیستم

گاه شاید به نظر رسدکه حتی دوستت هم ندارم

ولی درست در همین زمانهاست که باید بیش از همیشه مرا درک کنی

چون در همین زمانهاست که بیش ازهمیشه عاشق تو هستم

ولی احساساتم جریحه دار شده با اینکه نمیخواهم

میبینم نسبت به توسرد و بی تفاوتم

درست در همین زمانهاست که میبینم 

بیان احساساتم برایم خیلی دشوار است

اغلب کرده تو که احساساتم را جریحه دار کرده است بسیا کوچک است

ولی انگاه که کسی را دوست داری

ان سان که من تو را دوست دارم  هر کاهی کوه میشود

و بیش از هر چیزی این به ذهنم میرسد که دوستم نداری

خواهش میکنم با من صبور باش

میخواهم با احساساتم صادق تر باشم

و میکوشم که اینچنین حساس نباشم

ولی با این همه فکر میکنم باید کاملا اطمینان داشته باشی

که همیشه و از همه ی راههای ممکن

عاشق تو هستم از لحظه دیدار ت  سوزان پولیس



نظرات شما عزیزان:

arena
ساعت17:26---27 مهر 1391
سلام با یه مسابقه آپم.منتظرتم یادت نره بیا و شرکت کن.زود بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــاش

arena
ساعت11:01---14 مهر 1391
خیلی از این متون خوشم میاد.واقعا زیبا و دل انگیز اند.آجــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:مرسی عزیزم. قابلی نداشت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 25 / 6 / 1391برچسب:,ساعت20:12توسط Razi | |